Avundsjuk?

Jag har slutat räkna på hur många gånger jag får höra att jag är "avundsjuk" på Bimbo *host* Blondinbella, transvetit Kissie och Kenza!


Blondinbella:  Hon sa i en artikel för aftonbladet att hon ville bli som rosa Elle Woods i legally blonde? Vad jag vet i filmen så jobbar Elle Woods emot djurplågeri! Har hon ens sett filmen? Det kan man ju fråga sig när som kommenterar något sådant. Är jag avundsjuk på en bortskämd stockholms bo som inte ens vet vad hon pratar om? Sedan har hon en hel hög med pälsar och som jag har sagt innan föredrar jag pälsen levande till skillnad från donnan Bella och har även chansen att njuta av dessa liv varje dag, dessutom blir jag snart "mormor";D Är det konsigt att "Nisse från manpower" Nils tvekar på att skaffa en hund? Vem vet hon kanske löper amok och gör en pälskrage av hund stackarn"!"
Nej jag tror jag har bevisat på alla sätt att jag inte kan va avundsjuk på Bimbo*host*Blondinbella! Jag läste ett av det mest löjliga "förslag" på länge, hennes pappa tycke att Jensen skulle betala henne för att hon gick där, ska man skratta eller gråta? Vilken tur att rektorn hade tillräckligt mellan pannbenet för att säga nej till detta absurt löjliga förslag!

Det finns en del skillnader på dig Bella och Elle Woods! 

Choose ur words carefully stupid little blonde;)

Kissie: En tjej som ses med en hel del olika killar varje helg hängandes över henne och hon över dem, vem f*n vill vara hennes kille? Han måste vara deseperat! Dessutom har jag inga behov att vara blåst och se ut som en kille mer än en tjej. Jag springer heller inte runt och sprängfyller mina läppar i ett förgäves försök att se snyggare ut tillsammans med min bög kompis Amir! (HAN INGET EMOT HOMOSEXUELLA SÅ TOLKA DET INTE FEL!)
Springa runt och klaga på hur folk fel när jag gör samma sak  inget jag gör! Jag fattar inte varför man överhuvudtaget läser bloggen? Jag gjorde det innan men när jag märkte hur högt IQ hon hade så slutade jag, hon är tragisk. Hon är också en av dem som tror att folk som mår dåligt och kanske skadar sig sjävla tror att någon gud ska komma ner och rädda dem. Lilla Alexandra ska nog vara glad över att hon har haft ett bra liv utan större problem än att hon bröt en nagel.


SUCK! 

Kenza: Jag har faktiskt inga problem igentligen om henne, förutom att jag stör mig på att hennes värld går under om inte hon får köpa ett visst par skor medans barn i olika länder inte ens har vatten?! Ja hon må va fadder eller skänka pengar men snälla sluta spela överdramatisk. Du av alla kan väl få nästan vadsom?

Jag vet inte hur livet hade varit om jag inte hade kunnat önska mig nått för alla dessa tjejer jag skrivit om idag behöver inte ens peka, dem har pengarna själva. Tråkigt liv även om man många gånger önskar man hade lite pengar handlar det om allt annat än vad dessa tjejer suktar efter. Men tyvär kommer det nog aldrig ändras, sånt är livet.

Tack för att du läser bloggen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0