Hur tycker du att lärarna är?

På mentorstimman idag började vi "diskutera" om vår musik lärare och hur hon beter sig! De flesta tycker inte att hon är bra, snäll är nog ett bättre ord! T.ex. om det är något man inte vet eller något man läst fel på osv. och frågar henne får man en sådan blick precis som "är du dum i huvudet?" Men samtidigt måste jag säga att det inte är bara hon det gäller det utan det finns verkligen fler lärare som beter sig så och det tycker jag är mycket tråkigt! Inte vill man ju bli idiot förklarad bara för att man läst fel eller inte vet något om vi viste allt varför går vi då i skolan? Varför lär vi oss då?

jag tycker det är så otroligt fel att folk inte vågar stå för vad dem tycker och tänker för att läraren inte ska sänka ens betyg, fy! Dessutom tål inte läraren i fråga åsikter och man blir total slaktad för ingen vågar försvara.

Vad tycker du? Hur är dina lärare?
TYCK TILL!

Vi får ju dock inte glömma de lärarna som faktiskt är precis det motsatta!

Nej nu ska jag rusa ner till affären!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0