Men mormor då:(

Jag har inte haft "tid" (lust) att skirva något då min mormor har blivit jättesjuk och ligger på sjukhus. Hennes hjärta är dåligt, och hon blir bara sämre:( Jag och mamma ska nog snart och fixa hennes lägenhet eftersom hon inte kommer flytta hem igen:/

Något som glädjer mig är att jag ska åka och hälsa på Stig igen WIHO! Han sa att det var sista gången sist, ni kan inte fatta hur glad jag blev när jag fick höra det av pappa. Han hade tydligen sagt att jag inte kunde få like mycket pengar denna gången men hallå det är ju inte därför jag åker dit! Jag åker dit för jag tycker om att träffa honom, det har blivit en vana sen jag flyttade till pappa!

Nej nu måste jag bege mig, vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0