Vad tråkigt!

Att mina läsare har blivit färre, aja jag skapade inte bloggen bara för att få en miljon läsare utan för att kunna skriva mina tankar, åsikter och mycket mer!


Märkte igår på en av ökenråttorna att hon hade en stoor knöl på sidan:( Hon verkar pigg så jag hoppas det inte är något illa utan går över. Hon ska ju snart ha små bebisar (förhoppningsvis;D) !

Idag har det som många andra dagar i mars varit UNDERBART väder, man längtar mer och mer till sommaren för var "varm" & solig dag! Dessutom ska jag till min kära morfar i mitt kära hemland! Jag lyssnar på Fascination med Alphabeat hela tiden och bara längtar mer & mer till sommaren!

Skolavslutning!


Snubblade just in på Aftonbladet och såg en film om djurförsök, hur f*n kan man skjuta vettskrämda djur med dartpistoler? DET ÄR INTE KLOKT! Jag ÄR och kommer ALLTID vara EMOT djurförsök, det är något av mest grymma & sjuka männsklighetens dumhet & idioti någonsin kommit på enligt min och många andras åsikt. Skrev ju ett inlägg igår om produkter som blivit & icke blivit testade på djur, hädan efter köper jag mitt smink efter den icke testade listan. The body shop, hard candy & too faced är bla. några som inte testar!

http://www.hardcandy.com/
http://www.thebodyshop.se/

Puss på er nu ska jag kila iväg till Lidl;D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0