Konfirmation!

Halli hallå! Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen!

Jag har helt enkelt haft annat för mig!

Igår konfirmerade jag mig, jag kanske är knäpp men det var bättre än när man fyller år haha!:D
Jag var skit nervös i början men det flöt på och nervositeten släppte helt, det var en helt underbar känsla och få sitta där med sina nya vänner och skratta! Min pappa sa att det var den bästa konfirmationen han varit på och det märktes att han var en stolt pappa! Även min kompis var där och titta på mig, sedan följde hon med hem för att äta och skratta åt mig och min bror!

Nu ska jag nog ta en bit av tårtan som blev över och sy lite!

Pusspuss♥








Jag klockan 00.08 hemkommen efter skräckfilm hos sessa♥


Bilder på mig från konfirmationen kommer lite senare, dock blev dem mörka och suddiga inne och dem där ute är inte heller de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0