Det var ett tag sen!

Hallihallå! Nu var det ett tag sedan jag skrev, jag har funderat på att skriva men jag har inte haft orken. Jag väntar på att jag ska få en tid till KK - Kvinno kliniken. Dem ska förhoppningsvis ta ett ultraljud på mina njurar och se varför jag har så ont. Det ända dåliga är att det kan ta upp till 3 veckor, dem tyckte inte det var akut nog även om jag mår sämre och sämre:/

Jag har alltid tyckt illa om sjukvården (det finns självklart undantag) Men allt för ofta blir vi unga inte tagna på allvar. Dem tycks ha någon uppfattning om att unga alltid är friska och starka, om det ändå var så! Jag hoppas jag kommer någonstans denna gången, min sköterska är helt bombsäker på att jag har urinvägsinfektion saken är den att då har jag haft det i 3 år och aldrig som sagt blivit tagen på allvar. Om det nu är urinvägsinfektion så kan det finnas en chans att det spridit sig till njurarna. Jag vill inte gå in på detaljer om mina besvär.

Det jag vill säga till er att om ni inte mår bra så ge inte upp!

Dagens låt: Regina Spektor- Laughing With god♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0