Jag känner en som slarvade bort en vän.

Dem som det handlar om skulle nog sitta och säga "Se nu ångrar hon sig". Allt man skriver handlar inte alltid om att man ångrar sig, för många verkar det vara svårt att förstå. Det jag vill ha sagt är att jag tycker det är synd när man blir ovänner för inget och dessutom när folk kommer in och gör det värre. Folk ska inte lägga sig i utan hålla sig utanför.

Tänk på det, sköt erat!

Förövrigt har jag sämsta humöret idag, menskvärk så in i ¤#&%$. Jag har tagit tra... inget att rekomendera då det är ungefär som morfin och man blir lätt beroende av det, orsaken till att jag inte skriver hela namnet är för att det inte är ett bra läkemedel att ta och jag vill inte vara en orsak att människor tar en massa piller. Jag må vara löjlig med då får jag vara det!

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag blev 25kr fattigare till rosabandet och det känndes riktigt bra! Något som jag oroar mig över är att få cancer då vi har det i släkten inte just bröstcancer men morfar hade prostatacancer och en annan släkting skeletcancer.

Nej nu börjar jag bli lite lullig av tabletten, hade nu så fint allihopa och kom ihåg värm varandra i kylan!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0