Allt det här blir bara jobbigare och jobbigare.

Hejhej morfar, vi har pratat mycket med ett medium som mamma känner. Hon är ihop med sandras pappa, sandra är min bror tjej. Hon berättade att du tar energi för mig så vi ska få veta sanningen men tiden är tydligen knapp och du börjar själv tappa din energi. Snälla kan jag inte få höra dig inatt? Kan jag inte få höra vad du har och säga så att det inte blir för svårt för dig att gå in i "ljuset"?

Ja vet att det inte är många som tror på sådant som jag skriver om nu men jag gör det, jag hoppas att jag snart få höra vad du har och säga till mig. Jag vill inte ta upp vissa saker just nu för det är för jobbigt och hemskt. Jag hoppas bara att du inte led för mycket:(

Nej nu brinner snart ciggen upp, jag ska sluta för din skull♥ 

♥Volim te mnogo deda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0