God morgon deda!

God morgon deda, jag vaknade tidigt idag. Jag drömde att du pratade med mig men jag kunde inte höra dig. Jag minns att jag sa till dig att jag inte hör dig men det hjälpte inte, fan varför kan jag inte höra dig? Mamma undrar varför hon inte kan drömma om dig, kan du inte besöka henne lite ialf?

Idag har du varit död i 3 veckor, du har väl inte glömt oss? Vi glömmer aldrig dig och jag vet inte om jag kan komma över det som hänt. Jag älskar dig så jävla mycket att det gör ont♥ Jag vet att jag sa vi hörs ikväll i går men jag somnade i soffan vid dina bilder, förlåt som fan.

Nu ska jag och mamma iväg och handla vi hörs sedan, JAG LOVAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0