Gotland imorgon!

Hallihallå! Hur är det med er idag? Själv är det en av dem dåliga dagarna för mig, ja är på allmänt dåligt humör och går och oroar mig för allt. Jag har pratat lite med mamma och det ser ut som det mesta har löst sig peppar peppar!

Imorgon bär det av till Gotland, grymt kul ska det bli! Fast resan dit känner jag mig inte så peppad på. Jamena sitta och vänta en timme på morgonen i Stockholm känns inte sådär jätteroligt dessutom när vi har sådant väder som vi har! Som Johan Glans säger, "Mörkt som i en säck och kallt som i en jävla isbjörns rövhål" haha;D Jag har inte ens packat som tur är åker vi inte förrens 22.04 på kvällen!

Puss på er:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0