If I had just one more day, I would tell you....

How much that I've missed you since you've been away♥

Idag är det 3 veckor sen, jag skrev fel i gårdagens inlägg. Idag är det 3 veckor sen du fick uppleva något hemskt som jag inte kan komma över. Vi tänder ditt ljus varje dag vid dina bilder.
Jag sitter här och lyssnar på din låt, jag kan inte låta bli att sjunga med, du är bäst morfar vet du det?


Till er läsare:
Jag skrev fel igår det är som sagt idag det är 3 veckor sedan. Jag ville bara säga ta hand om era nära och kära och ta vara på varje minut ni har med dem. Jag gjorde misstaget att inte göra det och det får jag leva med hela mitt liv nu.

Jag älskar dig deda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0