Matakuten?

Jag såg första avsnittet av matakuten säsong 2 idag, och det är skam vilken dålig kvalité det är på mat! Man blir äcklad av att höra om alla dessa E-.. Hmm vad heter det nu igen? Aja men ni förstår säkert vad jag menar. Vet ni att alla dessa "medel" är skadliga? Då tänker ni säkert ja men det säger ju alla! Men om man läser på lite så förstår man mycket bättre vad som är bra och inte bra! Dessutom så är det ju skrämande att läsa vlka problem man kan få om man får i sig det här, specielt barn.

Något som jag tycker är lite roligt är att just Bert är med i programmet, jag skulle aldrig kunna tänka mig att han var engagerad i det eller det kankse bara är för pengarnas skull?;D

Mamma åkte tillbaka till Serbien idag, det känns så jävla fel. Jag har gått med en klump i magen hela dagen och ännu har den inte släppt. Jag hoppas mamma inte glömmer att hälsa till morfar när hon besöker graven. Helst av allt skulle jag följt med men med tanke på skolan och dem två andra i hushållet så är det nog bäst att jag stannade kvar!

En något mindre smikrande bild på mig haha!


Nehe hörni nu ska jag hoppa i duschen och sedan krypa ner i soffa en stund, så är det när man börjar kvart över två på dagen hihi:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0