Movie night!

Hallihallå bloggen, jag känner att jag skriver lite om mig själv om mina underbara vänner nu och senare i slutet så skriver jag mitt dagliga inlägg till morfar!

Jag, Lovisa, Evin och Matilda har bestämt oss för att ha en filmkväll den 2/10 och äta tacos, godis och sådant gott;D Jennifer kommer förhoppningvis också! Jag och Lovisa älskar skräck medans Matilda inte ens kan se det men vi ska nog allt lura i henne att se en.

Jag är så glad att jag har kommit i en sådan liten klass och en liten skola, helt perfekt för mig!♥
 




Till dig morfar♥

Mamma ska kanske åka ner igen för som jag sa igår så har ... ställt till med en massa problem. Mamma bara gråter hela tiden och jag försöker trösta henne så mycket det går, det är ialf tur att vi har så underbara grannar där nere som hjälper henne. Jag hoppas att hon kan få lugn och ro snart så att hon kan bearbeta din bortgång och försöka lugna sig.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu, jag har slut på ord jag bara önskar att du kom tillbaka. Jag vet att det inte går men man kan alltid hoppas.

Jag älskar dig morfar♥!

// Annika:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0