Apropå det här med 2012!

Hallå hallå! hur är det med er idag? jag känner mig ganska seg dessutom har jag ont i nacken. Dagen började  med 10kg disk (kändes det som ialf!) Och nu ska kattlådan rensas.

Jo apropå det här med 2012, jag har sett filmen och den är väldigt överdriven. Var inne och läste Karin olofsson inlägg om den. Min personliga åsikt är att om man tror på det här så ska man nog läsa på lite. Hur många gånger har vi inte hört att jorden ska gå under på lördag 14.00? Dessutom har jag hört att mayaindianerna hade en massa olika kalendrar!

Tror ni på den här smörjan?


För er som gillar kvarteret skatan här kommer ett par ganska roliga bortklippta scener!



Peace♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0