Skinkan är griljerad och bullarna stekta!

Här har det lagats mat! Köttbullarna luktade ljuvligt men jag var allt lite osäker på skinkan, alltså det luktar gott men, skinka är inget jag äter själv dock gör resten av kvinnorna hemmet det!

Önskar inte ni ibland att ni kunde äta allt? Jag känner så med skinkan t.ex. jag vill men jag kan inte. Tilllagning av skinkan är hemsk och jag hittar fettbitar i varenda köttbit jag äter. Minsta lilla vita fläck på köttet och jag tvärvägrar äta det. Jag har ALLTID varit kinkig med kött eller mat överhuvudtaget men just kött är det värsta. Köttgrytor ska vi inte tala om, speciellt skolans köttgrytor. Genomskinlig slemmig sås och typ det värsta bitarna från ett djur tillsammans får mig att vilja spy. Inte ens mina katter skulle äta den sk*ten, jag vet att det finns folk som har det värre men jag kan uppriktigt säga att jag hellre äter den där skålen med ris istället för skolans mat. Jag kan inte säga att all skolans mat är äcklig men majoriteten av gångerna är den katastrof.

Lärarna håller oftast med oss men säger också att " För ett år sen fanns det ingen mat då fick man ta med sig dessutom har gymnasiet ingen skylldighet att ha skolmat". Men bara för det behöver vi inte äta kattmat. Ja jag säger kattmat för det verkligen ser ut som det! Usch!

Peace♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0