100830

Hallå! Sitter i skolan och har druckit upp min kopp med varm choklad, mumms!
Jag hatar dessa dagar, ja när man har en lektion kvart över åtta på morgonen och sen får man vänta till halv ett. Det är sjukt segt, dessutom tog jag inte min jacka så jag pallar inte frysa i fem minuter för att ta mig in till systeryster jobb.

Jag läste i någon blogg här om veckan att bloggen blir mer intressant för er läsare med bilder, men dock sitter jag i skolan så det får bli en exempelbild idag. Åh vad jag älskar dessa exempelbilder som aldrig byts ut till något annat. ärligt? Hur länge ska man se samma exempelbilder? Jag vet att vissa datorer har andra och det tycker jag är grymt bra.

jag bjuder er på "Blå kullar" idag, enjoy!



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0