Nu räcker det med snö!

Hallå Hallå! Jäklar va längesen det var jag skrev något. Illa!

Jag har inte alls mått bra, det har hänt en del skumma saker med min kropp men det håller jag till mig själv tills jag vet vad det är! på Fredag och den 16 februari ska jag i alla fall till doktorn och se om vi kan hitta vad det är.

Nu sitter jag och lyssnar på "Mina Hundar" med Fattaru, gammal låt jag vet men en mycket bra låt:) Om 16 dagar fyller jag 17 och jag längtar kan man lungt säga, men måste denna eländiga snön vara kvar? Jag vill ha en snölös födelsedag. Mamma frågade mig vad jag önskar mig när jag fyller år och jag brukar ofta svara "inget" även om det är lögn, sen tänkte jag för mig själv att jag önskar att snön försvinner och det blir vår! Man ska alltid vara eftersmart:D


ännu en bra låt från Fattaru!


Kommentarer
Postat av: Becca

fin blogg!

2010-02-10 @ 16:53:19
URL: http://becsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0