Igår bröt jag ihop

Idag har varit en riktigt jäkla jobbig dag, bråk, fula ord, hunger, trötthet. Som ni kanske förstår så gick jag på min fjärde dag igår (fredag). Fredagen var ett helsike, min syster som ställer till en massa & sårar fick mig att vilja ta livet av mig. Min vilja att fortsätta detta helsike är lika med noll & jag är helt ärligt inte glad över livet, jag tror aldrig jag har varit det helt & hållet. jag var nära på att skära mig men istället ringde jag till storasysteryster pratade med mig en stund trots att hon var på jobbet. DU ÄR BÄST SYSTER!

Men fredagen var inte bara ett helsike för det, när man går på denna dieten så mår man väldigt dåligt samtidigt som man mår väldigt bra. Du kan vara pigg och glad ena sekunden & andra lipar du och bryter ihop för att du är svag, trött, yr & hungrig. Det finns flera skäl till att inte plåga sig med denna metoden men ännu fler skäl att göra det. Även om du är hungrig är det nyttigt. Magen kryper & man kan gå ner det där kilot man gärna vill ha bort. Dock ska man vara försiktig men hur länge man går på den. Men jag skulle tro att en normal människa inte klarar mer än 2 veckor. Jag kanske verkar gnällig men jag vet hur det är & jag LÄNGTAR till den är slut.

Vi ska till härliga Göteborg imorgon till gamla goa Stig, hoppas att vädret att vädret är lika härligt! För min del blir det plankstek utan mos & sås. BUHU!




Dag 4 Meny!

Frukost:
En kopp svart kaffe med ett rostat bröd. (Utan pålägg!)

Lunch: Rivna morötter, ett hårdkokt ägg & en bit ost. (Gärna feta el getost!)

Middag: Frukt sallad & fruktyoghurt! (Du kan ta fem frukter! Yoghurten ska vara 0.5% fett)


Gute nacht♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Det låter hemskt att bryta ihop pga. en diet! Jobbigt! Min mormor går på en diet, fast den kallas för en livsstil, LCHF heter den och står för low carb high fat, den kallas också för njutningsmetoden. Googla LCHF och se vad du tycker, min mormor har gått ner till hälsosam vikt och har aldrig mått så här bra säger hon!

Sköt om dig

Linda

2010-06-23 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0