Dag 1: Presentera mig själv!

Here we go!

Annika är mitt namn som ni kanske redan vet.
Jag är en pessimistisk fan från Halmstad i hallands län. Jag brukar säga att jag föddes för att svära, för det gör jag bäst! 
Jag är 17 snart 18 år gammal, min längtan är enorm. Körkort, eget liv, utgång, ja listan kan göras lång!

Pluggar mode/design vilket är helt ok. Ogillar bara skolan av flera skäl & kan knappt bärga mitt till studenten. Efter studenten statsar jag på att bli den soldat jag alltid velat bli. Om jag har tur pluggar jag efter det till polis! 

Äger en häst som heter Sunray Shadow som jag haft i snart 6 år. Hon har räddat mitt liv, utan henne hade jag aldrig levt idag. Jag har ingen annan än henne & tacka.

Jag är en kaffe, cigg, & skräcksfilms älskare.
 Jag är också halv yugoslav, negativ, tjurig & överallt!
Jag kan också ibland vara väldigt glad, hjälpsam & skämtsam. (Eller jag skämmtar faktiskt hela tiden.)

Jag hatar falska människor som inte har bättre för sig än att snacka skit & folk som drar alla över en kant.

Jag kommer inte på så mycket mer än så, undrar ni något är det bara att fråga!


Nu ska jag ner till tvättstugan som den hemmafru jag är. 

Peace ya hoe's♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0