Dag 2 – Min första kärlek

Jag har sedan jag var liten alltid varit kär i kändisar eller folk jag såg på tv. Johnny Depp har alltid varit en av dem, han är ju så himla snygg!

Men min första riktiga kärlek hette Jonathan, honom träffade jag när jag skulle rida hans fosterfamiljs gotlandsponnys. I början var det väl inget märkvärdigt, jag märkte inte att han var "intresserad" av mig tills han en dag tog med mig ut & vi la oss på ett traktorsläp & pratade. Han vände sig mot mig & sa något i stil med  "första gången jag såg dig visste jag att du var min drömtjej". Han tog tag i min hand & började kyssa mig.
I början gick det väl ganska bra, jag sov över hos honom & så. Men det blev inga fler fina ord & inga fler kyssar. Det gjorde mig riktigt ledsen faktiskt, så många gånger jag försökte få i alla fall en kram av honom, men han ville inte. 

Jag kommer ihåg en gång när jag & E åkte dit för att hälsa på. Han blev jättearg, han skulle fira sin födelsedag med sina kompisar & sa till mig att jag måste åka därifrån snabbt så att ingen ser mig.
Jag blev självklart jätteledsen & förstod inte varför han höll på så. Fast nu när man tänker efter är det väl inte så konstigt jag tror jag var 9 - 10 & han var 15 - 16 om inte äldre. Vi åkte aldrig dit mer efter den gången, varför vet jag inte. Kanske E såg att jag blev ledsen eller kanske var det något annat. Jag hade fått en bild på honom av hans fosterpappa & den kollade jag på hela tiden. Nu är bilden borta & också minnet av allt som hände den sommaren.
Det sista jag hörde var att han flyttade till en annan familj sen.

Jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig med honom, men jag har alltid velat se det bästa i folk. Genom att vara så snäll som jag är när det kommer till killar framför allt så blir jag ALLTID sårad. Jag tycks dra mig till killar som är svin & som inte vet hur man beter sig.

Så, det var det!


Mamma vill att vi ska julpynta idag, hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0