JÄVLA 3!

Fick hem en fet räkning från 3 idag, för det första har jag inte abonemang där längre och för det andra vägrar jag betala 917 effing spänn.
Ringde och skällde ut dem, fick en otrevlig fan som heter KENT, jag frågade honom om det är vanligt med tjänste fel då mamma hade fått höra att vi visst hade kvar vårat abonemang av någon pung hon ringt till tidigare idag, som dessutom hade skrattat henne rätt upp i ansiktet . Jag krävde av Kent att få tala med chefen, men icke han skulle knappast hjälpa mig fick jag till svar. Tredje gången däremot fick vi en trevlig tjej som gjorde sitt jobb. Mamma bad även då att få tala med chefen & det skulle vi självklart få göra, han kunde inte dock just nu så hon tog vårt hemnummer. Nu väntar vi bara på att han ska ringa upp oss!

Tummen ner för 3!



Nej nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0