Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Oj! Jag skulle göra så mycket då! Men först och främst se till att min häst får det bra! Skulle absolut inte sälja/ge henne till vem som! Sedan hade jag nog tömt kontot och levt jävel med vänner och familj. Pussat så mycket jag kunde på R och Fru häst. Fått henne att le en sista gång hade ju varit klockrent! Jag hade nog bett mormor göra en ghetto nigga pose och trakaserat min storasyster med snickersdiva reklamen. Tryck i mig en jävla massa hashbrowns från sleven, en kaffeslush på det hade ju inte suttit fel heller. Rökt en massa paket pall mall också iom att jag förmodligen inte kan genomföra GMU i himlen. Eller kanske skulle jag hamnat i helvetet. Vilken låt hade dem plågat mig med då? Förmodligen lalehs jävla ängel i rummet eller vad fan den nu hette. Svurit utav bara fan eftersom jag föddes för det. Det lutar mot helvetet eller vad säger ni?
Hade nog också bett folk jag som gjort mig så mycket ont dra så långt dem kan.

Summa kardemumma: Jag hade nog helt enkelt gjort all och inget.



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0